Всяка година в началото си поставям за цел да отслабна и това никога не се случва. Тази година съм решен да го направя. Затова започвам този блог, като целта му ще е да проследи прогресът ми за влизане във форма.

Какво ще включва това. За сега няколко основни елемента:

  • фитнес – започвам с 21 дневна програма за тонизиране на тялото. По коя програма – моята, ще импровизирам, достатъчно съм чел за фитнес, време е да понаправя нещо.
  • хранене – балансирана диета, няма да стигам до крайности, да гладувам, да правя глупосоти. Не на газираното (това определено не е трудно) и на тортичките (тук ще има известна борба)
  • спане – целта е да спя поне по 8 часа на денонощие като в най-добрият случай е да съм си легнал преди 12 часа полунощ
  • вода – поне по 3 литра на ден. Ще се опитам да огранича кафето, млечните продукти

Смятам да пиша по нещо всеки ден – килограми, телесна маса и мазнини, както и кратък отчет какво съм погълнал. Може в един момент да илюстрирам със снимки прогресът ми. Дай Боже да има видим такъв.

Нека предизвикателството започне сега!

Входно ниво (отчайващо)

Тегло: 106,5 кг

Мускулна маса: 68,9 кг

Мазнини: 37,6 кг

BMI: 34,8

Закуска: Кисело мляко с Herbalife шейк и протеин. 500 мл вода с концентрат алое вера. Две големи чаши кафе с мляко (някой каза че ще ограничава кафето?)

Обяд: Пилешко шишче, малко луканка, салата. Ябълка в късния следобед.

Вечеря: Шиш от Мимас (калоричничко)

